Tunnista ja tavoita korkean ostovoiman kohderyhmät

Tarjosimme Oulun Liikekeskuksen jäsenille, eli Oulun kaupunkikeskustan toimijoille, kolme räätälöityä tilaisuutta, joissa syvennyttiin korkean ostovoiman kohderyhmiin kolmessa eri asiakasryhmässä.

 Tilaisuuksien tavoitteena oli antaa teille syvennettyä tietoa korkean ostovoiman kohderyhmistä ja käytännön apua näiden tavoittamiseen erilaisten markkinoinnin ja viestinnän keinoin.

Asiantuntijana tilaisuuksissa ja strategi, Juhani Parhiala, hyödynsi  Kaleva Median ja 3. Polven paikallisymmärryksen dataa, jota on kerätty tutkimuksilla vuosien ajan.

 

>> Vuosikokouksen esityksen voit ladata tästä

 

Lataa myös materiaalit:

 

>>> ke 18.9. Arjen sankarit – lapsiperheet, myöhäiskeski-ikäiset ja seniorit

 

>>> ke 16.10 Vapaa-ajan sankarit – matkailijat ja staycation

 

to 3.10 Työn sankarit – työssä käyvät ja liikematkailijat (Materiaalit tulossa)